Listen 2 me

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hade inga lektioner idag, men jag var i skolan i flera timmar i alla fall. Jag satt som enda elev på en lärarföreläsning för att jag ville. Någon trodde jag var en förvirrad och vilsen utbytesstudent, men egentligen ville jag bara lyssna på någon som kan det här med mode, klasskonsumtion och prestige. Och magi och konst.
 
Jag har lyssnat mycket på senaste tiden, på mycket bra alltså. Podcasts och föreläsningar, smarta kompisar och låtskrivare. Har tjuvlyssnat en hel del också. 
 
Skriften är min och att jag är ordets - så har det varit, är fortfarande, men livet går fortfarande ut på att läsa oftare än att skriva, och att lyssna mer än läsa.
Jag tror det är ett hälsosamt förhållande.
 
Sarah Nicole Pricketts blogg( ameriskansk frilansare, och grundare av den erotiska konsttidningen ADULT ) svarar hon på frågor om att försörja sig som skribent, men skriver även om relationer och fungerar som terapi för mig ibland. Alla svar behandlar ämnet som livsviktigt men med en lagom distans. En blogg jag läser när jag känner mig lite vilsen och behöver landa i verkligheten lite. Oförklarligt men viktigt på något sätt.
BILDSERIER //, VARDAG // | |
Upp