Vecka_41

                                                                                                                                                   
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                          
 
 
 
 
 
                                     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
" Hade det funnits några konstnärer utan familjekonflikter?"
 
 
"Bohemerier tar dig antingen till akademien, sjukhuset eller bårhuset."
 
 
Höstvecka med lediga dagar. Snigelsorger, öl och lådor staplade på tomma lådor. Har latinlektioner för tidigt eller för sent och äter många goda rostade mackor. Köper svart tvål och läderbälten, jag klipper min lugg i spegeln på morgonen från kovex till konkav.
 
 
Tänker på, att jag utbildas till bessewisser. Att skönhet inte är något avsiktligt och att jag borde klä mig mer i sammet. Även metron i Moskva.
 
 
 
 
VARDAG // | |
#1 - - helena:

DIN KONST!!!!!!!!!!!!!!!! glad att jag hittade hit igen

Upp